Pravidla pro řešení

OBJEDNÁVKY:

    • Objednávka v systému B2B – http://www.b2b.fave.cz (registraci zajistí obchodní zástupce)
    • Objednávka v systému MODUL DEALER B2B – http://www.fave.cz (registraci zajistí OZ)
    • Telefonická objednávka prostřednictvím OZ (obchodní zástupce)
    • Emailová objednávka – Email: objednavky@fave.cz

 ZMĚNY OBJEDNÁVEK, DOPLNĚNÍ, INFORMACE – Email: objednavky@fave.cz

    • při komunikaci uvádějte název firmy, nebo číslo objednávky

 

REKLAMACE:

ROZDÍLY / KVALITATIVNÍ NEDOSTATKY V DODÁVCE ZBOŽÍ – Email: reklamace@fave.cz

    • nutné nahlásit do 2 pracovních dnů – pouze písemně
    • uvést vždy číslo faktury nebo dodacího listu
    • uvést naše číslo zboží, počet předmětných kusů, popis závady
    • u poškozeného zboží při přepravě pořiďte fotografii.

 CENA ZBOŽÍ VE FAKTUŘE

    • řeší výhradně obchodní zástupce

 ZBOŽÍ U ZÁKAZNÍKA

 

VRATKY ZBOŽÍ:

DOBROPIS:

    • vystavuje REKLAMAČNÍ oddělení – Email: reklamace@fave.cz na základě ukončené a oprávněné písemné reklamace
    • DOBROPIS je zasílán elektronicky na uvedenou emailovou adresu zákazníka.

ZÁPOČET:

    • návrh na zápočet oprávněných dokladů zasílejte na Email: uctarna@fave.cz , včetně vašeho potvrzení dokumentu.
    • z naší strany potvrzené vzájemné zápočty budou odesílány elektronicky na emailovou adresu zákazníka

DODRŽENÍM TĚCHTO PRAVIDEL SPOLEČNĚ DOCÍLÍME HLADKÉHO PRŮBĚHU ŘEŠENÍ.